loading...
خرید شارژ همراه اول بانک ملت
محمد جوادی بازدید : 5 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

 

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تشخيص هويت از خرید شارژ ایرانسل بانک ملی طريق امضاي ديجيتالي................................................16
ب- از طريق مراجعه به ج- IVR (تماس با مرکز پاسخگویی به شماره 444)با استفاده از رمز شارژ دریافتی ، دستور زیر را در گوشی وارد نمائید : خرید شارژ ایرانسل بانک ملی یا Ok یا دكمه سبز # شماره رمز شارژ # * 140 *با اجرای دستور فوق سیم کارت به میزان اعتبار خریداری شده شارژ خواهد شد.نکته : مشترکین تلفن همراه اعتباری که از روش شارژ خودکار نسبت به افزایش اعتبار اقدام نمایند ، طبق جدول ذیل مبلغ پرداختی توسط مشترک ، شامل 2% تخفیف می گردد.
تعرفه‌هاي اپراتورهاي تلفن همراه تعرفه مكالمات سيم‌كارت همراه اول در ساعات اوج مصرف هم 760 ريال در هر دقيقه و 536 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ريال براي ساعات غير اوج مصرف در محدوده تماس بين شهري اعلام شده است.
گلکسی اس 3 موفقترین تلفن هوشمند سامسونگ و البته اندروید در کل تاریخ است. سامسونگ حداقل 30 میلیون دستگاه از این تلفن را به فروش رسانده است و خریدارن آن نیز همواره به تعریف و تمجید از گوشی خود میپردازند. گلکسی اس 3، ترکیبی از سختافزار قدرتمند و نرمافزارهای متنوع و کارآمد است و تجربه متفاوتی را نسبت به دیگر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی ابزارهای اندرویدی ارائه میکند. گلکسی اس 3 برای مدت چندماه پیاپی بی رقیب بود و هنوز هم بسیاری آن را بهترین تلفن سال 2012 میدانند. برای آشنایی بیشتر با [لینک ها فقط برای کاربران سایت قابل مشاهده است.لطفا ثبت نام کنید.] از این تلفن مراجعه کنید.
٧‐ مرورگر نيز داده هاي دريافتي را با کمک کليد متقارن خود بازگشايي کرده و به کاربر نمايش مي دهد.همانطور که از مرحله ٣ پيداست ، در اين مرحله است که ميزان اعتبار CA مشخص مي شود. در صورتي که اين CA به هر دليل از نظر مرورگر داراي اعتبار و شرايط خاصي نباشند ، هشداري مبني بر عدم امن بودن سايت مورد نظر به کاربر ارايه مي دهد . توجه کنيد که در اين مورد تنها به هشدار بسنده مي شود ، اطمينان به آن به شما و شرايط شما بستگي دارد . خرید شارژ ایرانسل بانک ملی در ضمن آنکه اين هشدار هرگز نمي تواند به معناي قطعي عدم وجود امنيت باشد.حال اگر شما يک CA اينترنت راه اندازي کرديد ، مسلما هيچ کدام از مرورگر ها شما را نمي شناسند و بنابراين گواهي هاي صادر شده از طرف شما را نا امن مي پندارند.از آنجا که کاربران عادي اينترنت نيز اين هشدار ها را جدي در نظر مي گيرند ، از ادامه تراکنش با سايت شما صرف نظر خواهند کرد.
پر کردن فضای خالی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کامپیوتر هدف
4-3 مقدار Hash رمزنگاري مبتني بر کليد عمومي بر پايه يک مقدار hash ، استوار است . مقدار فوق ، بر اساس يک مقدار ورودي که دراختيار الگوريتم hashing گذاشته مي گردد ، ايجاد مي گردد. در حقيقت مقدار hash ، فرم خلاصه شده اي از مقدار اوليه اي خود است . خرید شارژ ایرانسل بانک ملی بدون آگاهي از الگوريتم استفاده شده تشخيص عدد ورودي اوليه بعيد بنظر مي رسد . مثال زير نمونه اي در اين زمينه را نشان مي دهد :
1- دکمه ستاره خرید شارژ ایرانسل بانک ملی * را فشار دهید.
، اما طبیعی ا‌ست که در زمینه برنامه‌های تخصصی با مشکل مواجه شويد. این موضوع به‌خصوص درباره برنامه‌های سنگین صدق می‌کند که بیشتر آن‌ها در عمل روی این دسته از تبلت‌ها قابل اجرا نیستند. از نظر بازی نیز همین موضوع صدق می‌کند. به این ترتیب که بسیاری از بازی‌های کوچک و سرگرم‌کننده قابل‌اجرا بوده و بازی‌های سه‌بعدی سنگین غیرقابل اجرا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی هستند. طبیعی است که خواندن پی‌دی‌اف و کتاب‌های الکترونیک نیز در این دستگاه‌ها با مشكل مواجه نخواهد شد، اما مسئله بهینه‌سازی‌نشدن نرم‌افزارها برای این دستگاه‌ها در این زمینه هم می‌تواند آزاردهنده باشد (مثلاً در مقابل رقبايي که برنامه‌های کاملاً بهینه‌سازی شده‌ای را برای کتاب‌خوانی در نظر گرفته‌اند).
اندازه‌گیری عناصر حسابداری یکی از عوامل بسیار مهم در روند تهیه صورت‌های مالی و گزارشگری اطلاعات مالی مطابق با فعالیت‌های اقتصادی و حسابداری سازمان صورت می‌پذیرد می‌باشد. عناصر صورت‌های مالی را می‌توان با ویژگی‌های مختلف اندازه‌گیری که مربوط به طبیعت از یک عنصر و هدف که بری این عنصر توسط سازمان متحمل شده است اندازه‌گیری کرد. قابلیت اطمینان و ارتباط از ویژگی‌های یک اندازه‌گیری می‌باشد. که به عنوان مهم‌ترین نکات کلیدی اندازه‌گیری دارایی، بدهی، حقوق صاحبان سهام و دیگر عناصر یک سازمان است. در ارتباط با بحران مالی اخیر و پس از رکود اقتصادی مربوطه بسیاری از نقطه‌نظرات و پرسش‌ها درخصوص سرزنش در ارتباط با ماهیت اندازه‌گیری ارزش منصفانه مطرح می‌گردد و حتی به نظر می‌رسد که در صورت‌های مالی قابل ارائه از طریق ارزش‌های منصفانه به عنوان راننده اصی این بحران شناسایی شده است. البته مخالفان متعددی در خلاف این نظریه هم وجود دارند که بدان خواهیم پرداخت و در اساس به برسی و به تصویر کشاندن نقاط قووت و ضعف بکارگیری و استفاده از ارزش منصفانه برای اهداف حسابداری خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خواهیم پرداخت.
در مورد پيام 8، در صورت، سه بار اشتباه وارد كردن رمز PIN، درخواست رمز PIN مي‌شود كه پس از هفت بار وارد كردن رمز اشتباه، سيم كارت مي‌سوزد. شايان ذكر است PUK 1 مربوط به PIN 1 و PUK خرید شارژ ایرانسل بانک ملی 2 مربوط به PIN 2 مي‌باش به جهت افزايش امنيت سيم كارت پس از فعال نمودن آن در منوي مربوطه ("Security" يا "امنيت و ايمني" و ...)، در هنگام روشن نمودن دستگاه، اين عدد رمز درخواست خواهد شد.در مواردي چون سرويس "FDN"، مورد استفاده واقع خواهد شد.پيام‌هاي شنيداري
اما این تیم تحقیقاتی توانایی های نرم افزار را به مرزهای جدیدی رسانده است. حالا می توان با یک تلفن معمولی از فاصله ۳ متری از نمایشگر تلفن فرد دیگری فیلم برداری کرد و متوجه شد که مشغول تایپ چه چیزی است و اگر برای فیلم برداری از یک دوربین SLR با کیفیت اچ دی استفاده کنید می توانید همین کار را از فاصله ۶۰ متری هم انجام بدهید! بدتر اینکه این نرم افزار قادر است تصاویری که به صورت انعکاسی باشند را هم تشخیص بدهد. یعنی اگر انعکاس نمایشگر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تلفن روی شیشه عینک یا شیشه پنجره مترو در کنارتان افتاده باشد با فیلم برداری از آن انعکاس می توان به متن های تایپی شما پی پرد.
سرویس حجمی وایمکس داتک خرید شارژ ایرانسل بانک ملی تلکام- ویژه کاربران کم مصرف
گواهينامه ديجيتالي چيست و چرا ما به يکي نياز داريم؟اجازه دهيد براي پاسخ به سوال فوق ، سوالات ديگري را مطرح کنيم ! • براي تشخيص و تائيد هويت فرد ارسال کننده يک نامه الکترونيکي از چه مکانيزم هائي استفاده مي شود؟ • فرض کنيد يک نامه الکترونيکي از يکي از دوستان خود دريافت داشته ايد که از شما درخواست خاصي را مي نمايد ، پس از مطالعه پيام براي شما دو سوال متفاوت مطرح مي گردد : الف ) آيا خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اين نامه را واقعا" وي ارسال نموده است ؟ ب ) آيا محتواي نامه ارسالي واقعي است و وي دقيقا" همين درخواست را داشته است ؟ • آيا وجود هر نامه الکترونيکي در صندوق پستي ، نشاندهنده صحت محتوا و تائيد هويت فرد ارسال کننده آن است ؟ سوءاستفاده از آدرس هاي Email براي مهاجمان و ويروس ها به امري متداول تبديل شده است و با توجه به نحوه عملکرد آنان در برخي موارد شناسائي هويت فرد ارسال کننده يک پيام بسيار مشکل و گاها" غيرممکن است . تشخيص غيرجعلي بودن نامه هاي الکترونيکي در فعاليت هاي تجاري و بازرگاني داراي اهميت فراواني است . يک نامه الکترونيکي شامل يک امضاي ديجيتال، نشاندهنده اين موضوع است که محتواي پيام از زمان ارسال تا زماني که به دست شما رسيده است ، تغيير نکرده است . در صورت بروز هر گونه تغيير در محتواي نامه ، امضاي ديجيتال همراه آن از درجه اعتبار ساقط مي شود .
2- خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اتصال به اينترنت
1-3- مفهوم اقتصادی خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و حسابداری درآمد:در ابتدا جهت تبیین موضوع ما رابطه متقابل بین سرمایه و درآمد مورد بررسی قرار می‌دهیم بطوریکه اقتصاددانان ایروینگ فیشر (1906 و 1930) ادعا کرد که ارزش سرمایه برابر است با ارزش درآمدب شرکت در آینده است و نرخ بهره را بعنوان تابعی در برآورد و پل ارتباطی درآمد و سرمایه تفسیر و تبیین می‌کنند. در نظریه‌های اقتصاد مدرن تعریف درآمد (سود) بعنوان خالص افزایش در ارزش دارایی‌های شرکت تعریف می‌شود بطوریکه اگر مقدار سرمایه در پایان دوره نسبت به ابتدای دوره افزایش یابد در نهایت بیان می‌شود که سود برای شرکت تحصیل شده است. بر همین اساس سود اقتصادی نشان‌دهنده افزایش در ثروت سهامداران تعریف می‌شود.
- درآمد حاصل از فعالیت‌های عملیاتی و افشای جداگانه درآمد تحقق یافته و تحقق نیافته، جهت شناسایی سود قابل تقسیم واقع‌بینی سهامداران می‌باشد. ارزش خرید شارژ ایرانسل بانک ملی منصفانه تغییرات شاخص‌های مهم در محاسبه توانمندی سازمان برای پیش‌بینی و توسعه سازمان در آینده و دانش به قیمت‌های واقعی بازار می‌باشد. بنابراین این موارد می‌بایست بصورت جداگانه گزارش شوند حتی اگر قیمت‌های بازار به سرعت در حال افزایش و یا کاهش باشند.
شارژ رمزدار نزد فروشندگان مجاز ایرانسل:دریافت رمز شارژ از طریق پایانه های فروش خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نزد فروشندگان مجاز ایرانسل.
ارتباط درآمد و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی سرمایه (مدل فیشر)

٢‐ وب سرور کليد خرید شارژ ایرانسل بانک ملی عمومي خود را به همراه گواهينامه خود براي کاربر ارسال مي کند.
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
3- مرجع ثبت نام (RA) : اين مرجع وظيفه ثبت درخواست گواهينامه کاربر و اعلام آن بهCA و اعطا گواهينامه را از CA به کاربر بعهده دارد .پس از گرفتن کليد خصوصي وعمومي ،کاربر امکان رمزنگاري و امضا کردن متن ارسالي را پيدا مي کند . ها داراي يك ليستي به نام CRL مي باشند که در آن ليست گواهينامه هايي که کليد خصوصي آن ها لو رفته وجود دارد و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی آن را به صورت پي در پي به اطلاع کاربران مي رساند.

رای وارد کردن آدرس دکمه "بیشتر (More)" را زده و سپس گزینه "وارد کردن آدرس (Enter خرید شارژ ایرانسل بانک ملی URL)" را انتخاب کنید
۴. در پایان، سیستم پیامی را نمایش می‌دهد که نشان از موفقیت‌ آمیز بودن ثبت نام شما دارد توجه داشته باشید که شما می‌توانید به سادگی و با استفاده از کدهای دستوری خرید شارژ ایرانسل بانک ملی زیر نیز برای پرداخت قبوض و خرید شارژ اقدام نمایید:لطفا توجه داشته باشید که لازم است مبلغ شارژ به ريال وارد شود.
پراکسي چه چيزي نيست؟پراکسي ها بعضي اوقات با دو نوع فايروال اشتباه مي شوند «Packet filter و Stateful packet filter» که البته هر کدام از روش ها مزايا و معايبي دارد، زيرا هميشه يک مصالحه بين کارايي خرید شارژ ایرانسل بانک ملی و امنيت وجود دارد.
مقصود از Integrity صحت اطلاعات در حين تبادل است و سياست‌هاي امنيتي‌يي که Integrity را تضمين مي‌کنند روش‌هايي هستند که امکان تغيير اطلاعات در حين تبادل را به کم‌ترين ميزان تقليل مي‌دهند. در استاندارد 802.11b خرید شارژ ایرانسل بانک ملی نيز سرويس و روشي استفاده مي‌شود که توسط آن امکان تغيير اطلاعات در حال تبادل ميان مخدوم‌هاي بي‌سيم و نقاط دست‌رسي کم مي‌شود. روش مورد نظر استفاده از يک کد CRC است. همان‌طور که در شکل قبل نيز نشان داده شده است، يک CRC-32 قبل از رمزشدن بسته توليد مي‌شود. در سمت گيرنده، پس از رمزگشايي، CRC داده‌هاي رمزگشايي شده مجدداً محاسبه شده و با CRC نوشته شده در بسته مقايسه مي‌گردد که هرگونه اختلاف ميان دو CRC به‌معناي تغيير محتويات بسته در حين تبادل است. متأسفانه اين روش نيز مانند روش رمزنگاري توسط RC4، مستقل از اندازه‌ي کليد امنيتي مورد استفاده، در مقابل برخي از حملات شناخته شده آسيب‌پذير است.
قدير پور رستم ، مدل هاي اعتماد بر بستر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کليد عمومي ، کتاب مقالات چهارمين همايش ملي دانشجويي،انجمن کامپيوتر ايران ، 1381
نحوه خارج کردن شماره همراه اول از لیست سیاهبرای این کار می‌توانید به ۲ طریق زیر عمل نمایید :مراجعه حضوری : مراجعه به و در تهران و در سایر استانهاغیر حضوری : جهت دسترسی به راهنمای استفاده خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از خدمات تلفن های همراه اعتباری می توان با تماس با مرکز ۹۹۹۰ ازاین سرویس استفاده نمود و سیستم بصورت اتوماتیک حداکثر ظرف ۲۴ ساعت نسبت به حذف شماره تلفن همراه اعتباری از لیست سیاه یا Black list اقدام می‌نماید.افزایش اعتبار و نحوه استفاده از کارت شارژ :افزایش اعتبار : افزایش اعتبار به دو روش حضوری و غیر حضوری صورت مي گيرد:حضوری : الف - خرید شارژ از طریق دستگاه خودپرداز بانکها و POS فروشگاهها- از طريق دستگاههاي وب كيوسك نصب شده در اماكن عمومي پرتردد
تخفیف گروهی: ۱۵% تخفیف مکالمه داخل شبکه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی برای ۵ تا ۲۰ شماره


1- دکمه ستاره * را خرید شارژ ایرانسل بانک ملی فشار دهید.
ممكن است شخصي كه تلفن همراه را اجاره كرده است، مبالغ كلاني هزينه ايجاد نمايد و سپس متواري شود، كه در اين گونه موارد، شركت ارتباطات سيار برابر مقررات جاري، به مشترك (صاحب تلفن) مراجعه و هزينه‌ها را از وي مطالبه مي‌كند. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی


مشاهده خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شماره های "فهرست طلایی" *130*3*4*3#

26 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
اين مطلب يكي از مقالات بخش ويژه نشريه ماهنامه شبكه در شماره 139 با عنوان مي‌باشد. جهت دريافت اين بخش ويژه به بخش پرونده‌هاي ويژه سايت مراجعه نمائي شرکت کانادایی RIM با اين‌که در مقايسه با ديگر رقبا سهم چندانی از بازار تبلت‌ها در دست ندارد و با وجود زيان‌هایی که همچنان در اين بازار متحمل می‌شود، تلاش‌های خود را برای سهم‌خواهی از اين بازار پربار ادامه می‌دهد. خرید شارژ ایرانسل بانک ملی وقتی RIM حدود نوزده ماه قبل نخستین تبلت‌ خود از سری PlayBook را رونمایی کرد، دست‌کم يکی از ويژگی‌های آن که همانا قابليت‌های سخت‌افزاری‌اش بود، نگاه‌ها را به‌سوی خود جلب کرد و به‌نظر می‌رسد که اکنون پلی‌بوک جديد نيز از اين حيث، موفقيت همتای نخستين خود را تکرار کرده‌است. نخستین پلی‌بوک شرکت RIM يک پردازنده دوهسته‌ای يک گيگاهرتزی، يک گيگابايت حافظه رم، يک درگاه micro-USB و يک درگاه micro-HDMI داشت. اين تبلت در سه ظرفيت 16، 32 و 64 گيگابايتی توليد شده ‌بود. اين در حالی است که پلی‌بوک جديد تنها در يک ظرفيت 32 گيگابايتی‌ عرضه خواهدشد اما در عوض، يک پردازنده 1.5 گيگاهرتزی دو هسته‌ای را به‌کار برده ‌است و از فناوری 4G LTE نيز پشتيبانی می‌کند.
در ادامه چکیده‌ای خرید شارژ ایرانسل بانک ملی از مهمترین سوابق شرکت تأمین تله‌کام از زمان تأسیس تاکنون آورده شده‌است:• حضور تأمین تله‌کام در مزایده پروانه اپراتور سوم تلفن همراه ایران به صورت کنسرسیوم مشترک با شرکت اتصالات اماراتاعطای رسمی پروانه اپراتور سوم تلفن همراه کشور به شرکت تأمین تله‌کام و آغاز عمليات اجرايي پروژهخدمات ارزش افزوده نسل سومدر کنار خدماتی اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی، نسل سوم امکان استفاده از طیفی گسترده تر از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می کند. اینترنت پرسرعت،‌ انتقال ديتا، تلویزیون موبایل، بانكداري موبايل، خدمات مبتنی بر مکان و انواع امکانات تصویری از جمله این خدمات می‌باشند كه در ادامه برخي از اين خدمات ارزش‌افزوده معرفي شده‌اند:
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
پرینت ها پرینت هایی که از پرینترها گرفته می شود. می تواند حاوی اطلاعانی باشد که با چشم معمولی قابل دیدن نیست. و خرید شارژ ایرانسل بانک ملی معمولابه این روش اطلاعات زیادی از شرکت و سازمان ها سرقت می شود و در بیشتر اوقات کسی حتی به آن شک هم نمی کند چه برسد که بخواهد متوجه آن شود. بنابراین نباید به پرینت هایی که در شرکت شما گرفته می شود بی تفاوت باشید.
فلوچارت راهنمای شناخت خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کلاهبرداران ایمیلی
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
پایانه‌های فروش (POS)برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از طریق پایانه های خرید شارژ ایرانسل بانک ملی فروش، تنها لازم است:. به محل‌هایی که دارای پایانه های فروش هستند مراجعه کنید )این پایانه های فروش می بایست متعلق به بانک های طرف قرارداد ایرانسل باشند).
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی

خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
2222401 خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
خرید شارژ ایرانسل بانک ملی


به نمايندگی های مجاز شرکت سامسونگ خرید شارژ ایرانسل بانک ملی جهت بررسی و حل مشکل مراجعه فرمائيد .5 در خصوص برندگان شارژ اعتبار، مبالغ در تلفن های دائمی به صورت بستانکاری و تلفن های اعتباری به صورت افزايش شارژ اعمال و مراتب از طريق پيامک به اطلاع برندگان رسانده می شود .6با برندگان جوايز خودرو و وجوه نقد از طريق روابط عمومی شرکت تماس گرفته خواهد شد و جهت دريافت جوايز از ايشان دعوت به عمل آورده می شود .قابل ذکر است در صورت عدم مراجعه برای دريافت هر يک از جوايز، بعد از 4 ماه، موضوع برنده شدن شما کن لم يکن تلقی می گردد. در صورت بروز هر گونه مشکل می توانيد با شماره 9990 تماس بگیرید .
7-3 سيستمهاي خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کليد نامتقارن.................................................................35
حذف از "فهرست خرید شارژ ایرانسل بانک ملی طلایی" رایگان
درهای پشتی به سازنده بدافزار اجازه ورود به کامپیوترهای آلوده و کنترل آنها را می دهند. علاوه بر این بسیاری از بدافزارها از جمله کرم ها با استفاده از همین درپشتی منتقل می شوند.نوع اینترنتی کرم را بات نت (Botnet) می نامند. ترجمه این کلمه ربات شبکه خرید شارژ ایرانسل بانک ملی است. بات نت ها معمولا توسط افرادی که به ایمیل ها اسپم(Spam) می فرستند، مورد استفاده قرار می گیرند. البته ماجرا کمی پیچیده تر از این حرف ها است.
چگونه می توان به GPRS متصل شد گوشی شما باید برای اتصال به شبکه GPRS مناسب باشد (برای خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اطلاع از این موضوع).
اين نوع حمله، در حالات معمول، مرسوم ترين حملات را شامل مي شود. در اين نوع خرید شارژ ایرانسل بانک ملی حمله نفوذگر يا حمله کننده براي تغيير نحوه ي کارکرد يا مديريت يک سامانه ي ارتباطي يا اطلاعاتي اقدام مي کند. ساده ترين نمونه سعي در از کارانداختن خادم هاي نرم افزاري و سخت افزاري ست. پيرو چنين حملاتي، نفوذگر پس از از کارانداختن يک سامانه، که معمولاً سامانه يي ست که مشکلاتي براي نفوذگر براي دست رسي به اطلاعات فراهم کرده است، اقدام به سرقت، تغيير يا نفوذ به منبع اطلاعاتي مي کند. در برخي از حالات، در پي حمله ي انجام شده، سرويس مورد نظر به طور کامل قطع نمي گردد و تنها کارايي آن مختل مي گردد. در اين حالت نفوذگر مي تواند با سوءاستفاده از اختلال ايجاد شده به نفوذ از طريق/به همان سرويس نيز اقدام کند.
با بهره‌گیری از این سرویس جدید، خرید شارژ ایرانسل بانک ملی اگر به هر دلیل از خط ایرانسل خود برای مدتی استفاده نکنید، شماره شما همچنان در مالکیت‌تان باقی می‌ماند.با توجه به اینکه طبق ضوابط شرکت ایرانسل، کلیه سیم کارت های اعتباری که به مدت ۳ ماه متوالی مورد استفاده قرار نگیرند به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت این شرکت بازگردانده می‌شود (تعلیق مذکور شامل شماره سیم کارت می‌باشد)، ایرانسل به شما امکان داده است در صورت نیاز، با استفاده از سرویس جدید حفظ شماره، این مشکل را برطرف نمایید. بدین ترتیب، در صورتی که به هر دلیل قرار است برای مدتی بیش از ۳ ماه، از خط ایرانسل خود استفاده نکنید و تمایل دارید شماره مورد نظرتان همچنان در مالکیت شما باقی بماند، می‌توانید کد دستوری را از خط خود شماره گیری کنید. پس از شماره گیری این کد دستوری، مبلغی معادل ۱۲۰.۰۰۰ریال به عنوان هزینه اشتراک از اعتبار شما کسر می شود و بدین ترتیب این شماره به مدت یک سال برای شما حفظ خواهد شد. همچنین می‌توانید در هر زمان برای اطلاع از باقیمانده دوره استفاده از این سرویس، کد دستوری را شماره‌گیری کنید.
چگون مي توان دسترسي ديگران به كامپيوتر خود را محدود كرد؟شما مي توانيد دسترسي افراد مختلف از جمله خانواده، همكار، هم اتاقي و ... را به كامپيوتر خود محدود كنيد و مشخص كنيد چه كساني به چه اطلاعاتي دست پيدا كنند. و حتي آنها را شناسايي كنيد. اما شناسايي افرادي كه از راه دور و از طريق يك شبكه به كامپيوتر شما دسترسي دارند كار آساني نيست. در اين حالت آسيب پذيري شما در برابر نفوذ خرابكاران و لو رفتن يا از دست رفتن اطلاعات و... بيشتر است. اما كارهايي وجود دارند كه اگر آنها را انجام دهيد و اين كارها تبديل به عادت شوند آنوقت دسترسي به اطلاعات شما بسيار سخت خواهد شد. هر گاه كامپيوتر خود را براي كاري رها مي كنيد آن را در حالت Lock قرار دهيد يا در ويندوز XP آنرا Log off كنيد. حتي اگر خرید شارژ ایرانسل بانک ملی كامپيوتر را براي چند دقيقه تنها مي گذاريد اين زمان براي سرقت اطلاعات شما كافي است. هيچگاه در دسكتاپ كامپيوتر خود يك ميانبر به اطلاعات شخصي و محرمانه قرار ندهيد. چون اينكار سبب مي شود خرابكاران در كوتاه ترين زمان ممكن به اهداف خود دست يابند.
1- خط تلفن خرید شارژ ایرانسل بانک ملی همراه توسط مخابرات قطع شده است. No Service
ثبت در "فهرست طلایی" هر شماره 4000 ريال (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و عوارض) خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
توجه:•در صورتی که از قبل آهنگی داشته باشید، خرید آهنگ جدید به معنای پخش بلافاصله آن نیست بلکه آهنگ قبلی تا زمان پایان یافتن دوره اعتبارش برای تماس گیرندگان پخش خواهد شد.•آهنگ‌های پیشواز جدیدی که خریداری می‌کنید، به انتهای آلبوم شما اضافه می‌شوند وتا پایان مدت اعتبار خود در آلبوم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی باقی می‌مانند. به این ترتیب تمام آهنگ‌های خریداری شده که دوره اعتبار آنها تمام نشده باشد در آلبوم قرار گرفته و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید.اعتبار آهنگ اول آلبوم شما مصرف می‌شود.
9201 Port خرید شارژ ایرانسل بانک ملی
۱.انتخاب آهنگ دلخواه هر آهنگ یک کد عددی منحصر بفرد دارد. شما می توانید با ارسال دستور مشخصی در یک پیام کوتاه فهرست کوتاه آهنگ های مورد نظرخود را دریافت کنید:در لینک پورتال آهنگ پیشواز در صدها آهنگ متنوع وجود دارد که شما می‌توانید به نمونه آهنگ‌های مختلف گوش کرده و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.برای شروع یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۵ ارسال کنید. . بلافاصله پس از اولین خرید، آهنگ پیشواز شما فعال می شود!!! با درخواست خرید آهنگ مورد نظر خود، هزینه مشخص مربوط به آن، برای استفاده در یک دوره ۳۰ روزه به حساب شما منظور می گردد! برای خرید می توانید از یکی از روشهای زیر استفاده کنید : • خرید شارژ ایرانسل بانک ملی فهرست کد های آهنگ پیشواز را در پورتال آهنگ پیشواز مشاهده کنيد.
دیدن صفحه نمایش خرید شارژ ایرانسل بانک ملی کامپیوتر هدف
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 70
  • بازدید کلی : 1,758