loading...
خرید شارژ همراه اول بانک ملت
محمد جوادی بازدید : 82 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)
بانک ملی بانک ملی بانک ملی بانک ملی خرید شارژ رایتل


Authentication بدون رمزنگاري در روشي که مبتني بر رمزنگاري نيست، دو روش براي تشخيص هويت مخدوم وجود دارد. در هر دو روش مخدومِ متقاضي پيوستن به شبکه، درخواست ارسال هويت از سوي نقطه‌ي دسترسي را با پيامي حاوي يک SSID (Service Set Identifier) پاسخ مي‌دهد. در روش اول که به بانک ملِی Open System Authentication موسوم است، يک SSID خالي نيز براي دريافت اجازه‌ي اتصال به شبکه کفايت مي‌کند. در واقع در اين روش تمامي مخدوم‌هايي که تقاضاي پيوستن به شبکه را به نقاط دسترسي ارسال مي‌کنند با پاسخ مثبت روبه‌رو مي‌شوند و تنها آدرس آن‌ها توسط نقطه‌ي دسترسي نگاه‌داري مي‌شود. به‌همين دليل به اين روش NULL Authentication نيز اطلاق مي‌شود.
نحوه وارد کردن شارژ ایرانسلپس از دریافت کد شارژ ایرانسل دستور زیر را در گوشی تلفن همراه خود وارد کنید:برای اطلاع از باقی‌مانده اعتبار شارژ ایرانسل می‌توانید کد زیر را وارد کنید:انتقال شارژ همراه اول در یک سوت!برای ارسال شارژ از یک سیم کارت به سیم کارت دیگر (کارت به کارت کردن شارژ) از بانک ملِی کد زیر استفاده کنید (از چپ به راست):شماره اعتباری مورد نظر۹۸۹۱*مبلغ اعتبار (به ریال)*رمز انتقال*۱۳۲#برای گرفتن رمز انتقال، یک پیامک بدون متن به ۸۹۱۰ بفرستید. شماره ی رمزی ویژه‌ی شما تولید شده و برایتان فرستاده خواهد شد. که باید آن را به خاطر بسپرید و مراقبش باشید.
خرید یک اسمارت فون مناسب همیشه جزو دغدغههای دوستداران تکنولوژی است به شکلی که مجبور به صرف زمان زیادی برای انتخاب و خرید آن میگردند. در سال 2012 شاهد رشد بانک ملِی بزرگی در تنوع و کیفیت گوشیهای هوشمند بودیم و اکثر شرکتهای فناوری، محصولات شایستهای را به بازار عرضه کردند. با عنایت به اینکه انتخاب بهترین محصول از میان محصولات موجود تا حدی با سلیقه افراد رابطه تنگاتنگ دارد، زومیت تصمیم گرفت با نظرسنجی از تیم نویسندگان خود 10 اسمارت فون برتر بازار در سال 2012 را انتخاب و به خوانندگان مشتاقش معرفی کند
من وایمکس 512 مبین نت دارم در شهرستان بندرعباس سسرعتش فوق العاده شده ، قطعی ها خیلی زیاد !!! پشتیبانی تهران هم هیچکاری نمیکنه ! من سوال کردم از نمایندگی ، گفتند تعداد مشترکین بیشتر از حدی شده که بی اس های نصب شده جوابگو باشه بهمین خاطر اکثر کاربرا پرش سیگنال دارن ، من هم دقیق اینترنتم مثل بانک ملِی آقا داوود شده

4. Cipher Preferences بانک ملِی
•• به لینک «آهنگ پیشواز» در vitrin.irancell.ir بروید ، آهنگ‌های مختلف را گوش کنید و آهنگ دلخواه خود را بانک ملِی انتخاب و خریداری کنید..از آهنگ پیشواز خود لذت ببرید!در صورت تمایل می توانید طی مدت ۳۰ روز آهنگ خریداری شده را به رایگان با آهنگ دیگری جایگزین کنید. برای آشنایی با نحوه جایگزینی به جدول های «عملیات پایه» در ادامه مراجعه کنید. برای مثال اگر مایل به جایگزینی آهنگ ۱۰۰۱۰۱ با ۱۰۰۱۰۲ باشید با شماره گیری دستور زیر این جایگزینی انجام می شود:۷۷۷*۶*۱۰۰۱۰۱*۱۰۰۱۰۲# [yes/OK]چگونه آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنیم؟در پورتال آهنگ پیشواز هر آهنگ پیشواز دارای کد منحصر به فرد عددی، نام، قیمت و دوره اعتبار مشخص است. این کد به شما برای انجام عملیات مختلف در سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل کمک می کند.




۱۰۲۴/۱۲۸ ۱,۹۸۹,۰۰۰ بانک ملِی
۱۷ شارژ مجدد ۷۰۰-شماره رمز ۱۲ رقمی *۱۴۰*شماره رمز بانک ملِی ۱۲ رقمی#
بانک ملِی
درحال حاضر من کلیه مستندات را به همراه فرم های تکمیل شده دراختیار دارم ، در این مرحله بانک ملِی چه اقدامی باید انجام دهم؟شما می توانید به یکی از دفاتر خدماتی ارائه دهنده خدمات همراه اول یا یکی از دفاتر روستایی مراجعه نمایید.(کلیه این دفاتر مجهز به لوگوی جیرینگ هستند.)همچنین می توانید مدارک خود را از طریق ایمیل به آدرس ذیل ارسال نمایید.اطمینان حاصل نمایید کلیه مدارک شرح داده شده در قسمت های قبل را به همراه داشته باشید یا ارسال نمایید.
"لطفاً با من تماس بگيريد... (شماره تلفن ایرانسل فرستنده)" از آنجاییکه ایرانسل تنها شبکه ای است که این سرویس را در ایران ارائه می کند، در حال بانک ملِی حاضر امکان استفاده از آن برای تماس با سایر اپراتورها موجود نیست. با كنترل حساب اينترنتي، بدون نياز به تماس با خدمات مشتركين، خودتان امور مربوط به حسابتان را انجام دهيد! ام تي ان ايرانسل همواره آخرين تكنولوژي روز دنيا را به شما مشتركين گرامي ارائه مي نمايد.با سرويس "كنترل حساب اينترنتي" (E-care) از طريق اينترنت به سادگي مي توانيد:صورت حسابتان را مشاهده و دريافت نماييد، سرويس هاي ارزش افزوده را براي حساب خود فعال يا غير فعال كنيد، تغيير تعرفه انجام دهيد، مانده حساب فعلي، مبلغ آخرين پرداخت و تاريخ آنرا مشاهده نماييد، صورت حساب تفكيكي درخواست كنيد، و... آيا به دنبال راهي هستيد تا بتوانيد... • بر هزينه هاي تلفن همراهتان نظارت داشته باشيد • صورتحسابتان را از طريق اينترنت ببينيد و فقط با يك كليك آن را دريافت كنيد • ميزان كار كرد خط تلفنتان را هر لحظه و در هر جا كه مايل باشيد كنترل و هزينه آن را مشاهده كنيد • در صورت نياز به تغيير مشخصات فردي تان بدون آنكه مجبور باشيد به مركز خاصي مراجعه كنيد خودتان آنرا اصلاح كنيد
شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیا از سایر خطوط تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید.ایرانسل با بهره گیری از متخصصان مجرب داخلی و خارجی، نه تنها توانسته است شبکه خود را در مدت زمان کوتاه و با سرعت چشمگیری در سراسر کشور توسعه دهد، بلکه ارائه خدمات با کیفیت در سطح استاندارهای جهانی را سر لوحه کار خود قرار داده است. شبکه ایران خرید شارژسل نسل پیشرفته ای ازسیستم GSM را در اختیار مشترکین قرار می دهد تا مشترکین قادر به استفاده از س خرید شارژرویس های نسل (EDGE) باشند.سی پیشنهادات شرکت کنندگان، وزارت ارتباطات و فن‌‌‌‌آوری‌‌ اطلاعات در تاریخ بانک ملِی ۲۷ بهمن ۱۳۸۲ کنسرسیوم ایرانسل را به عنوان برنده مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه اعلام نمود.سرانجام پس از تصویب دیگر به شبکه متصل شد، از این امر مطلع شوید.
نخستین نسل از شبكه‌هاي تلفني سلولي (1G) در سال 1980 به‌كار گرفته شدند و مبتني بر انتقال اطلاعات به صورت آنالوگ بودند. ده سال طول كشيد تا نسل دوم شبكه‌هاي سلولي (2G) توسط شركت‌ها و كاربران مورد استفاده قرار بگیرند و ده سال ديگر نيز طول كشيد تا شبكه‌هاي 3G در سال 2001 به‌طور رسمي توسط اپراتورها عرضه شوند و دستگاه‌ها و تجهيزات شبكه استاندارد مبتني بر سرويس‌هاي 3G مورد استفاده قرار بگيرند. شبكه‌هاي 3G از قابليت‌هاي مالتي‌مديا مانند صوت و تصوير پشتيباني مي‌كنند و اپراتورها سرويس‌هايي با سرعت‌هاي در حدود 200 كيلوبيت بر ثانيه را روي آن ارائه مي‌دهند. اكنون دقيقاً ده سال بعد از ارائه سرويس‌هاي 3G شاهد هستيم كه نخستین سري از محصولات 4G وارد بازار شده‌اند و تبليغات زيادي روي بانک ملِی آن‌ها صورت گرفته است. همچنين اپراتورهاي بزرگ در مناطق مختلف دنیا، شبكه‌هاي 4G را راه‌اندازي كرده‌ و مي‌توانند سرويس‌هاي مبتني بر مشخصات اين استاندارد را به كاربران خود ارائه دهند. اين مقاله نگاهی به چند چالش مهم 4G است و سعي دارد ذهن خواننده را متوجه موضوعاتي كند كه كمتر مطرح شده و مورد توجه قرار گرفته‌اند.
11 بانک ملِی
١‐ کاربر درخواست خود را از طريق مرورگر بانک ملِی به يک صفحه امن ارسال مي کند ( آدرس اين صفحه معمولا با https : // شروع مي شود )
- این نیاز به شرکت‌ها اجازه می‌دهد که گزارشات ریالی خود را بطور منظم با شرایط روز بانک ملِی بروزرسانی می‌شود.

۲۰۴۸/۵۱۲ ۳ ۵۰۰,۰۰۰ بانک ملِی

این مدل ممکن است خطر فرسایش‌پذیری را ناشی از توزیع سود تحقق نیافته بدنبال داشته باشد بنابراین توابع حسابداری می‌بایست مانع از توزیع سود تحقق نیافته بصورت ناخواسته باشند و گزارشگری مالی بانک ملِی باید فقط به کاربران و تصمیم‌گیران اطلاع دهد که چه میزان سود بین سهامداران تقسیم کنند که باعث فرسایش سرمایه واحد تجاری نگردد و یا شاید این موضوع در صورتی که ایجادکننده محدودیت قانونی برای بنگاه‌ها باشد مؤثر عمل خواهد نمود و منتقدان ارزش منصفانه بر این باروند که مدل هزینه‌های تاریخی بهاء تمام شده و یا مدل هزینه استهلاک می‌باید چنانچه بوسیله مدل ارزش‌های منصفانه جایگزین شوند باعث فرسایش سرمایه بنگاه‌ها خواهد شد. در حالیکه در مدل‌های قبلی این عمل رخ نخواهد داد چرا که حسابداری بهاء تمام شده تاریخی مشوقی برای دستاوردهای تجاری بنگاه‌ها با نگهداشت سرمایه واقعی خواهد بود و صرفاً در زمان فروش دارایی که فعل اقتصادی قابل مشاهده صورت می‌پذیرد اقدام به شناسایی سود خواهد نمود زیرا چنانچه این وجوه قابل تخصیص در ارزش منصفانه مجدداً در شرکت سرمایه‌گذاری و منجر به کسب سود گردد عملاً سودآوری شرکت را در مقایسه با مدل ارزش منصفانه بیشتر خواهد نمود و بر همین اساس است که همواره عده‌ای خواستار استفاده از مدل بهاء تمام شده تاریخی در ارزشگذاری رویدادها و گزارشگری اطلاعات مالی می‌باشند.

بانک ملِی

٧‐ مرورگر نيز داده هاي دريافتي را با کمک کليد متقارن خود بازگشايي کرده و به کاربر نمايش مي دهد.همانطور که از مرحله ٣ پيداست ، در اين مرحله است بانک ملِی که ميزان اعتبار CA مشخص مي شود. در صورتي که اين CA به هر دليل از نظر مرورگر داراي اعتبار و شرايط خاصي نباشند ، هشداري مبني بر عدم امن بودن سايت مورد نظر به کاربر ارايه مي دهد . توجه کنيد که در اين مورد تنها به هشدار بسنده مي شود ، اطمينان به آن به شما و شرايط شما بستگي دارد . در ضمن آنکه اين هشدار هرگز نمي تواند به معناي قطعي عدم وجود امنيت باشد.حال اگر شما يک CA اينترنت راه اندازي کرديد ، مسلما هيچ کدام از مرورگر ها شما را نمي شناسند و بنابراين گواهي هاي صادر شده از طرف شما را نا امن مي پندارند.از آنجا که کاربران عادي اينترنت نيز اين هشدار ها را جدي در نظر مي گيرند ، از ادامه تراکنش با سايت شما صرف نظر خواهند کرد.
نما (نقشه مجازی ایرانسل) به همراه قابلیت های جدیدسرویس «نما» (نقشه مجازی ایرانسل) تا به حال در شهرهای تهران، کرج، تبریز، اصفهان، شیراز و مشهد در اختیار شما قرار گرفته است.نمای خانواده به كمك این سرویس می توان در هر ساعت از شبانه روز از موقعیت مکانی اعضای خانواده آگاه شد. به عنوان مثال والدین می‌توانند در هر لحظه موقعیت فرزندان خود را تشخیص دهند و با اطمینان خاطر، از وضعیت کودکان خود آگاه شوند و یا موقعیت مکانی سالمندان را معین نمایند. با اشتراک خدمات «نقشه مجازی ایرانسل» شما می‌توانید از هر محل یا حتی شهر دیگری از موقعیت دقیق بانک ملِی فرزندان خود آگاه شوید.
d) باب بانک ملِی پيغام امضا شده رادريافت مي کند. در آنجا مشخص شده است که پيغام امضا شده است، و نرم افزار ايميل باب مي داند که چگونه آن امضا را تاييد کند.
در صورتیکه ۲۰ مرتبه دستور خط به خط را با رمز اشتباه ارسال کنید، این سرویس برای شما مسدود می شود و برای فعال سازی مجدد آن باید با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید. در هر بانک ملِی بار انتقال، مبلغ ۵٠٠ ريال به عنوان کارمزد از اعتبار موجود در حساب فرستنده کسر خواهد شد.نحوه تغییر شماره رمز خط به خط:برای تغییر رمز خود، کافیست دستور زیر را (از چپ به راست) با یک پیام کوتاه به ١١١٢ ارسال کنید: از چپ به راستبه عنوان مثال اگر می خواهید رمز خود را از ۱۲۳۴۵ به ۳۳۳۳۳ تغییر دهید، باید دستور زیر را با یک پیام کوتاه به ١١١٢ ارسال نمایید: از چپ به راست
با بهره‌گیری از این سرویس جدید، اگر به هر دلیل از خط ایرانسل خود برای مدتی استفاده نکنید، شماره شما همچنان در مالکیت‌تان باقی می‌ماند.با توجه به اینکه طبق ضوابط شرکت ایرانسل، کلیه سیم کارت های اعتباری که به مدت ۳ ماه متوالی مورد استفاده قرار نگیرند به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت این شرکت بازگردانده می‌شود (تعلیق مذکور شامل شماره سیم کارت می‌باشد)، ایرانسل به شما امکان داده است در صورت نیاز، با استفاده از سرویس جدید حفظ شماره، این مشکل را برطرف نمایید. بدین ترتیب، در صورتی که به هر دلیل قرار است برای مدتی بیش از ۳ ماه، از خط ایرانسل خود استفاده نکنید و تمایل دارید شماره مورد نظرتان همچنان در مالکیت شما باقی بماند، می‌توانید کد دستوری را بانک ملِی از خط خود شماره گیری کنید. پس از شماره گیری این کد دستوری، مبلغی معادل ۱۲۰.۰۰۰ریال به عنوان هزینه اشتراک از اعتبار شما کسر می شود و بدین ترتیب این شماره به مدت یک سال برای شما حفظ خواهد شد. همچنین می‌توانید در هر زمان برای اطلاع از باقیمانده دوره استفاده از این سرویس، کد دستوری را شماره‌گیری کنید.
اگه اینترنت ملی باعث بشه به 99 درصد سایتها دسترسی نداشته باشیم حتی 10 در صد هم که باشه (99 با 10 فرقی بانک ملِی نداره مثل اسکلت ماشین با ماشین بی چرخ می مونه)حتما آنتی اش هم میارند . من که اهل گرفتم چیز از این فروشندگان (سی دی - عر.. - ور ..) نیستم حتما آنتی اینترنت ملی رو می خرم حتی با قیمت 60.000 تومان در ماه ...

3-2 دسترسي آنلاين به پروفايل تجاري تان بعنوان بخشي از مرحله تدارکاتي با QuickSSL، تجارت شما با ChoicePoint ثبت خواهد شد و يک (ChicePoint Unique Identifier (CUI اختصاص داده خواهد شد که معادل عدد DUNS مي باشد. CUI يک پروفايل شرکتي بانک ملِی براي کاربر اينترنتي شما از طريق اطلاعات موجود در certificate تان، فراهم مي کند. اطلاعات پروفايل تجاري، شامل اطلاعات اوليه گزارش شده از CSR تان از قبيل نام دومين، نام شرکت، بخش، کشور، استان و شهر مي باشد. ChoicePoint اجازه مي دهد اشخاص معتمد بتوانند اطلاعات بيشتري در مورد شرکت شما را مشاهده کنند و خريداري نمايند. با دسترسي به اطلاعات شرکتي شما، مشتريان تان به برقراري يک تجارت آنلاين اطمينان پيدا خواهند کرد.
۲۰۴۸/۲۵۶ ۱۸ ۹۹۰,۰۰۰ بانک ملِی
يکي ديگر از مسائل مرتبط با انتقال اطلاعات ، صحت ارسال اطلاعات از زمان ارسال و يا رمزنگاري است . مي بايست اين اطمينان بوجود آيد که اطلاعات دريافت شده ، همان بانک ملِی اطلاعات ارسالي اوليه بوده و در زمان انتقال با مشکل و خرابي مواجه نشده اند. در اين راستا از روش هاي متعددي استفاده مي گردد :


تعرفه مكالمات مشتركان اعتباري همراه اول در ساعات غير اوج 537 ريال در دقيقه و در ساعات اوج مصرف 671 ريال در دقيقه بانک ملِی براي محدوه تماس استاني، تعرفه مكالمه بين استاني 804 ريال در دقيقه براي ساعات غيراوج مصرف و براي ساعات اوج مصرف 1140 ريال در دقيقه محاسبه خواهد شد.تعرفه تماس با اپراتور دوم (ايرانسل)، در ساعات غير اوج مصرف 935 ریال در هر دقیقه و براي ساعات اوج مصرف 935 ریال در هر دقیقه در نظر گرفته شده است. تعرفه مكالمه با تاليا نيز در ساعات غير اوج مصرف 537 ريال در دقیقه و در ساعات اوج مصرف 671 ريال در دقیقه محاسبه مي‌شود. هزينه تماس با شبكه ايرانسل براي مشتركان سيم‌كارت‌هاي اعتباري همراه اول دقيقه‌اي 935 ريال و هزینه تماس با تالیا مشابه تماس استانی است.
* برای خرید آهنگ دلخواهتان کد آهنگ را به ۷۵۷۵ ارسال کنید. به عنوان مثال برای حذف آهنگ۱۰۰۱۰۰ عبارت HZ۱۰۰۱۰۰ را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.منظور از آلبوم مجموعه آهنگ های پیشواز خریداری شده شما است كه دوره اعتبار آنها هنوز باقیست. بانک ملِی
در گزينه دوم، تغييرات از تمامي بانک ملِی DNS Clients قبول شده و چون ممکن است از منابع نا شناخته و نا امن اين تغييرات ارسال شود، يک نقطه ضعف امنيتي محسوب شده و توصيه نمي شود.گزينه سوم گزينه پيش فرض است که در اينجا ما آن را انتخاب مي کنيم. در قسمت بعد، نياز است تا Host جديدي در ارتباط با اين domain بسازيم. براي اين کار روي نام zone کليک راست کرده و گزينه New Host را انتخاب مي کنيم.در قسمت IP Address، آدرس IP مربوط به DNS را وارد مي کنيم و Add Host را کليک مي کنيم.در نھايت، براي اعمال تغييرات انجام شده، اين سرويس را مجددا راه اندازي مي کنيم. نکته : بدليل اينکه در حال حاضر DNS ھم روي ھمين ماشين Local نصب شده است پس DNS IP ھم برابر با ھمان IP ماشين خواھد بود.
10.131.26.138 WAP 1.0 Proxy بانک ملِی
سلام بانک ملِی دوستان:
انواع خدمات باند تلفن همراه از جمله مهمترين خدمات ارزش افزوده نسل سوم به شمار بانک ملِی مي‌آيند كه امکان استفاده مشترکان از اینترنت پرسرعت بر روی تلفن و یا کامپیوتر خود حتی زمانی که در حال حرکت هستند را فراهم می کند.برای اتصال به شبکه و بهره‌برداري از اين خدمات، مشتركين مي‌توانند از تلفن همراه خود و یا لپ‌تاپ خود استفاده کنند. برای استفاده از اينترنت برروي رايانه و لپ‌تاپ لازم است از یک مودم با اندازه مشابه حافظه‌های فلش استفاده خواهدشد.
1- هيچگاه اطلاعات كاربري خود را از طريق يك بانک ملِی درخواست يا فرمي كه با ايميل دريافت كرده ايد وارد نكنيد.
پهنای باند (کیلوبیت بر بانک ملِی ثانیه) حجم اولیه (گیگابایت) شارژ ماهانه (ریال)
بانک ملِی

ولی خدا ازت نگذره ایرانسللللللللللللللللللل بانک ملِی
بانک ملِی
پراکسي با Stateful packet بانک ملِی filter تفاوت دارد
سرعت: بسیار سریع است، استفاده از کلیه خدمات جیرینگ در مقایسه با سایر سرویس ها در نهایت سرعت انجام می شود. نیازی به رفتن به بانک یا شهرهای اطراف جهت انجام عملیات بانکی نیست.امنیت فوق العاده: نیازی به داشتن و حمل مقدار زیاد پول نقد ندارید سرویس بانک ملِی برپایه یک پلت فرم قابل اطمینان و دقیق بنا شده است مانند خدمات و سرویس های بانکی از PIN codeو الگوریتم های رمزنگاری در شبکه استفاده شده است.
وی افزود: استان اصفهان با ۵ میلیون نفر جمعیت، ۱۰۴ شهر، ۸۸۸ روستا و ۲۳ شهرستان دارای پتانسیل بسیاری در بخش‌های مختلف بانک ملِی از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 51
  • بازدید کلی : 1,739