loading...
خرید شارژ همراه اول بانک ملت
محمد جوادی بازدید : 7 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)


• به‌کارگیری تجربه‌های دیگران نمایندگان سیاست، اقتصاد و اداره‌ی جنایی آلمان، از این رو و با استفاده از این تجربه‌ها در صدد بانک ملت برآمده‌اند به‌‌طور هماهنگ با خلافکاران اینترنتی در زمینه‌های دیگر نیز مبارزه کنند. گشایش نهاد مرکز دفاع ملی در فضای مجازی در ماه ژوئن در شهر ُبن، گامی در این جهت است. این مرکز در گردآوری داده‌ها و پیاده‌کردن طرح‌های مبارزه با کلاهبرداران اینترنتی نقش اصلی را بازی می‌کند.
شما مي توانيد فقط با 350 هزار تومان از وب سايت هاي روسي يك بسته نرم افزاري هك بخريد. نفوذگران در اين روش كدهايي را در وب سايت قرباني مي كارند كه در نتيجه آن كامپيوتر هر كسي كه آن وب سايت را (كه به يك وب سايت آلوده تبديل شده است) باز مي كند يك Keylogger دريافت مي كند. اين Keylogger به هكرها اجازه مي دهد هر فعاليتي را كامپيوتر قرباني انجام مي دهد مشاهده كنند. بدين ترتيب آنها مي توانند اطلاعات و بانک ملت رمزهاي عبور حساب بانكي آن شخص را بدست آورند.
مطالب مرتبطگسترش کلاهبرداری آلمان‌ها در فضای مجازی بانک ملت
• هيچگاه از يك حافظه USB ناشناخته استفاده نكنيد- اگر يك حافظه USB مشكوك يا ناشناخته را مي خواهيد استفاده كنيد اول آنرا به افراد متخصص سازمان خود در زمينه IT بدهيد تا آنرا براي شما پاك سازي كنند. هيچگاه اين گونه حافظه ها را از بانک ملت روي كنجكاوي يا بخاطر فايل هاي عكس و فيلمي كه روي آن قرار دارد به كامپيوتر خود متصل نكنيد. چون معمولا فايل هاي جذاب به عنوان تله استفاده مي شوند. ولي بوسيله آنها نرم افزار هاي مخرب وارد كامپيوترتان مي شود.

نوع اینترنتی کرم را بات نت (Botnet) می نامند. ترجمه این کلمه ربات شبکه است. بات نت ها معمولا توسط افرادی که به ایمیل ها اسپم(Spam) می فرستند، مورد خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات استفاده قرار می گیرند. البته ماجرا کمی پیچیده تر از بانک ملت این حرف ها است.
يك راه خرابكاري آلوده كردن كامپيوتر با اتصال حافظه فلش به آن است. به طوريكه بعد از اتصال حافظه فلش با كد هاي مخرب يا بد افزار ها آلوده مي بانک ملت شود. حال اگر اين فلش آلوده را به كامپيوتر ديگري متصل كنيد، بلافاصله بد افزار ها فعال مي شوند و آن كامپيوتر را هم آلوده مي كنند. هر چند ممكن است اين كامپيوتر هم خود به ويروس ها يا بد افزار هاي ديگري آلوده باشد. آنگاه احتمالا حافظه فلش شما باز هم آلوده تر خواهد شد. و اين روند همچنان ادامه دارد، تا اينكه فلش شما تبديل به كلكسيوني از بد افزار ها و ويروس ها مي شود.
گانگسترها در حال حاضر حمله اي جديد را شروع كرده اند حمله به وب سايت ها! آنها متخصصين ماهري در زمينه هك و امنيت اينترنت بانک ملت و برنامه نويسي را به استخدام خود در آورده اند تا بتواند اهداف جنايتكارانه خود را در دنياي مجازي به پيش ببرند.

Microsoft Windows Anti Spyware Betaنسخه بتاي Anti Spyware مايكروسافت يك تكنولوژي امنيتي است كه به كاربران ويندوز كمك مي كند تا از سيستم خود در برابر Spyware ها و نرم افزارهاي ناخواسته ديگر محافظت كنند. Spyware هاي شناخته شده در كامپيوتر شما را شناسايي كرده و از بين مي برد. كه اين به كمتر شدن آثار منفي كه بوسيله Spyware بوجود مي آيد خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات مانند كند شدن سيستم، پنجره هاي مزاحمي كه مدام باز مي شوند، تغييرات ناخواسته در تنظيمات اينترنت و استفاده ناخواسته از اطلاعات محرمانه شما كمك مي كند. Spyware ها، با بيش بانک ملت از 50 روش مي توانند وارد كامپيوتر شما شوند. بنابراين يك محافظت مداوم از كامپيوتر لازم است.

ابزار تجارتبعضی از ابزارهایی که کارآگاهان رایانه ای از آنها سود خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات بانک ملت می برند عبارتند از،
نوشته: ليزا خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات بانک ملت اسميت
• پاکت اسنیفر بانک ملت
خب پس تکلیف چیست؟ توصیه ما این است که حتی الامکان از نرم افزارهای کرک شده استفاده نکنید و اگر مجبور بودید، قبل از اینکه نرم افزار را نصب کنید، پوشه حاوی نرم افزار را با آنتی ویروس و دیگر نرم افزارهای امنیتی خود کنترل (scan) کنید. سپس نرم افزار را نصب کرده و این بار کل کامپیوتر خود را اسکن کنید. اگر در اسکن چیزی پیدا نشد که خوش به حال تان و می توانید دفعات بعد هم از همین نسخه کرک شده استفاده کنید. ولی اگر در اسکن بدافزاری پیدا شد، ضمن آنکه به آنتی ویروس می گویید که آن بدافزار را پاک کند، توصیه می شود دفعات بعد از نسخه دیگری استفاده کنید. البته اگر نرم افزارهای امنیتی شما قوی و آپدیت (به روز) باشند احتمالا خطر زیادی شما را تهدید نمی کند. یادآوری: یکی از معمول ترین فایل های آلوده به بدافزارها کی جن (Keygen) ها هستند. کی جن ها همان نرم افزارهایی هستند بانک ملت که برایتان رمزعبور تولید (Generate) می کنند.

بانک ملت
خلافکاران اینترنتی با بکارگیری روش بات نتسه به کامپیوترهای ادارات و سازمان‌های دولتی، شرکت‌های بزرگ و بین‌المللی حمله می‌برند و کار و فعالیت‌ آن‌ها را متوقف می‌سازند، تا به اهداف خود (اغلب اخاذی یا اعمال فشار سیاسی) برسند. یورگ تسیرکه در این رابطه می‌گوید: روزانه بیش از ۷۰۰ هزار کامپیوتر برای این نوع کلاهبرداری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارشناسان امور فنی ادارات دولتی و نهادهای مبارزه با جرائم اینترنتی، از سوی دیگر، بانک ملت پیوسته در حال کشف خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات راه‌ها و شیوه‌های مقابله با شگردهای خلافکاران اینترنتی هستند.
• فریب نیجریهبه‌عنوان نخستین فریب اینترنتی، حقه خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات نیجریه‌ای هم چنان پرطرفدارترین بانک ملت شیوه کلاهبرداران است. در این حقه به شما قول یک جایزه و یا ارائه درصدی از پول کلانی داده می‌شود که قرار است آن را از کشور نیجریه خارج کنید. معمولاً در ابتدا از شما خواسته می‌شود تا یک مبلغ اولیه را برای پوشش هزینه‌های بانکی ارائه دهید. مسلم است که به محض دادن پول کلاهبرداران غیب می‌شوند.
تروجان چیست؟ و چگونه در مقابل آن ایمن شویم؟سطح بندی مطلب: مقدماتی در این مطلب قصد داریم راجع به شاخه ای از بدافزارها به نام «اسب تروجان» که به اختصار «تروجان» نامیده می شوند صحبت کنیم.علت نام گذارینام این بدافزارها به ماجرای تسخیر تروا توسط یونان برمی گردد، که با ساختن یک اسب چوبی و مخفی شدن درون شکم آن به شهر تروا نفوذ کرده و آن را به تصرف خود درآوردند. در این داستان بانک ملت اسب تروا نقش یک بدافزار را دارد و شهر تروا مانند کامپیوتر کاربری است که توسط اسب تروا آلوده می شود. به همین دلیل بعضی بکار بردن کلمه «تروجان» برای بدافزار را اشتباه و کلمه «اسب تروجان» را صحیح خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات می دانند.
این فریب‌های با اعتماد به نفس که هنوز هم در اینترنت جریان دارند، همگی یک هدف را دنبال می‌کنند: کلاهبرداری از کاربران از مبلغ 500 دلار تا هزاران دلار.این فریب‌ها نوعاً از یک الگوی مشابه پیروی می‌کنند: تماس اولیه از طریق ای‌میل و یا شبکه‌های بانک ملت اجتماعی انجام می‌شود. از قربانیان خواسته می‌شود از طریق ای‌میل، تلفن، فکس و غیره به تماس مذکور پاسخ دهند. بعد از اینکه در اولین گام طعمه به دام شکارچیان افتاد، آن‌ها سعی می‌کنند اعتماد قربانی را جلب کرده و در انتها به بهانه‌ای از او درخواست پول می‌کنند. در زیر لیست خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات شش فریب برتر از دیدگاه پاندا آورده شده است:
حال كه با مشكلات مربوط به امنيت ايميل و حساب كاربري آشنا شديد بد نيست درباره راه بانک ملت هاي مقابله و حفاظت خود اطلاعاتي بدست آوريد.
علت اينكه خلافكاران فضاي مجازي اينقدر قوي عمل مي كنند اين است كه آنها از نرم افزارهايي استفاده مي كنند كه براي شناسايي انواع مختلف روش هاي نفوذ راه حل دارند. و هر نقطه ضعف امنيتي كه در سرورها و وب سايت ها وجود داشته باشد آنها را در برابر اين خلافكاران به شدت آسيب پذير مي كند. در حاليكه سرورها و وب سايت ها سعي در حفاظت بيشتر دارند اما اكثر كاربران اينترنت معمولاً دانش كافي بانک ملت در اين زمينه ندارند و خيلي زود كامپيوترشان آلوده مي شود. و مشكل اين است كه هر چه روش هاي امنيتي تقويت مي شوند از آن طرف هم روش هاي نفوذ هم پيچيده مي شوند.
نحوه حفاظت خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات
جنايتكاراني كه احتمال مي رود در شرق اروپا ساكن هستند بيش از ده هزار صفحه وب معروف (شامل آژانس هاي مسافرتي، هتل ها، بانک ملت خيريه ها، سازمانهاي دولتي و ...) را آلوده كرده اند تا بتوانند از آنها سوء استفاده كنند. بيشترين اين وب سايت ها در ايتاليا هستند ولي اين حمله ها در حال گسترش به اسپانيا و ايالات متحده آمريكاست.
هيچ كس نمي داند چند كامپيوتر در دنيا به اين روش آلوده بانک ملت شده است اما حقيقت اين است كه سيستم هاي امنيتي موجود مي توانند از هر 1000 مورد فقط تعداد كمي را شناسايي كنند.
استفاده از کامپیوتر به عنوان یک ابزار برای نفوذ به بانک ملت دیگر سیستم‌ها و شبکه هادزدیدن اطلاعات (مثل رمزهای عبور)نصب نرم افزارها (مثلا یک خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات بدافزار)دانلود و آپلود فایل‌ها و استفاده از پهنای باندتغییر یا حذف فایل ها
ردیابی آدرس IP ردیابی آدرس IP به معنای ردیابی آدرس واقعی کسی است که این آدرس IP را دارد. ردیابی آدرس IP از طریق جستجوی معکوس IP است یعنی تعداد سرورهایی که بین مقصد و منبع وجود دارد را می شمارند در این روش ابتدا آدرس ISP ردیابی می شود سپس با نفوذ به اطلاعات موجود در سرور آن ISP اطلاعات صاحب بانک ملت IP بدست می آید.
امنيت در اينترنت:امنيت در اينترنت مهم است بخصوص براي كودكان اگر شما صاحب فرزنداني هستيد كه نگران گشت گذار آنها بانک ملت در اينترنت هستيد كه ممكن است از سايتهاي غير اخلاقي سر در بياورند. ممكن است بخواهيد از نرم افزارهاي فيلترينگ استفاده كنيد. نرم افزارهاي فيلترينگ مي توانند بيشتر سايتهاي ناشايست را مسدود كنند و معولاً مي توان آنها را بوسيله يك password غير فعال كرد. يك مشكل نرم افزارهاي فيلترينگ اين است كه تعدادي از سايتهاي بدون مشكل را هم مسدود مي كنند مثلاً زمانيكه اطلاعاتي در مورد سرطان سينه بخواهيد ممكن است اين نرم افزار لغت سينه را به عنوان يك لغت ناشايست منظور كند. در اينجا چند نكته ديگر براي امنيت در اينترنت به عرضتان مي رسد.
reportphishing@antiphishing.com & spam@uce.gov بانک ملت
ترجمه: علی یزدی مقدم اين مقاله اختصاصاً براي ياد بگير دات كام تهيه شده است و استفاده از بانک ملت آن فقط با ذكر نام نويسنده يا خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات مترجم و نام ياد بگير دات كام همراه با لينك آن مجاز است 
ILOVEYOU یا LOVELETTER نام بانک ملت یک کرم کامپیوتری است که در سال 2000 توانست 10 میلیون کامپیوتر دارای سیستم عامل ویندوز را آلوده کند. این کرم ابتدا در روز پنجم ماه می سال 2000 بوسیله ایمیل هایی با عنوان ILOVEYOU و یک فایل پیوست با نام LOVE-LETTER-FOR-YOU.TXT.vbs برای اشخاص مختلف فرستاده شد. پسوند اصلی این فایل vbs بود که به صورت پیش فرض توسط ویندوز خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات پنهان می شد و کاربران به خیال اینکه با یک فایل متنی (text) روبرو هستند آن را اجرا می کردند، اما این فایل در واقع یک کرم بود. با اجرای فایل، کرم یک کپی از خودش را برای تمام ایمیل‌های لیست دوستان فرد قربانی می فرستاد. البته این ایمیل ها با نام خود شخص فرستاده می شدند. سپس یکسری تغییرات در سیستم عامل میزبان به وجود می آورد.
مقدماتی بانک ملت
• اگر كوكي ها پاك شوند. اگر شما با مرورگر خود ( مانند اينترنت اكسپلورر ) مشكل داريد. و از شركت پشتيباني كنندة اين مرورگر كمك بخواهيد ممكن است اولين چيزي كه به شما بگويند تا انجام دهيد پاك كردن temporary Internet files يا همان فايلهاي موقت اينترنتي در شاخه ويندوز باشد. زمانيكه اين كار را مي كنيد تمام كوكي ها را از دست مي دهيد و اگر سايتي را كه قبلاً بازديد كرده ايد بعد از اين عمل دوباره بازديد كنيد آن سايت شما را به عنوان يك كاربر جديد بانک ملت فرض خواهد كرد و براي شما يك كوكي جديد مي فرستد. و به همين علت است كه بعضي از سايتها از شما مي خواهند كه در آنها ثبت نام كنيد ( يا اصطلاحاً رجيستر شويد. ) جون اگر با يك كلمه كاربري ( User Name ) و يك كلمه عبور ( Password ) شما مي توانيد وارد حوزه شخصي خود در آن سايت شويد حتي اگر فايل كوكي را از دست داده باشيد.
8- فيشينگ و كلاهبرداري بانک ملت هايي را كه از طريق ايميل انجام مي شوند را به آدرس هاي
سازندگان بانک ملت کرم چرا آنها را می سازند؟ آیا دلیل مالی نیز برای این کار دارند؟
افسانه چهارم: سيستم عامل من مكينتاش يا لينوكس ( و سيستم عامل هاي بر پايه لينوكس ) است و نه ويندوز بنابراين لازم نيست نگران اين گونه حملات باشم.اين درست است كه هدف بيشتر حملات كامپيوتر هايي است كه سيستم عامل ويندوز شركت مايكروسافت روي آنها نصب شده است، اما حملاتي كه عليه سيستم عامل هاي مكينتاش و لينوكس صورت مي گيرند كم نيستند. بعضي از متخصصين پيش بيني مي كنند. كه مشكل ويروس ها در سيستم عامل بانک ملت هاي مكينتاش از اين هم بدتر شود، چون سيستم عامل X مكينتاش از نسخه اي از يونيكس استفاده مي كند. و هر چند اين سيستم عامل هم ابزار هاي امنيتي خود را دارد ولي نفوذ به آن غير ممكن نيست. خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات
در زیر راه های مقابله با موارد بالا را به ترتیب می آوریم:1- دانلود نرم افزارها نرم افزارهای اینترنتی به دو گروه کلی تقسیم می شوند: رایگان و پولی. زمانی که می خواهید از یک نرم افزار رایگان استفاده کنید، حتما آن را از سایت اصلی اش دانلود کنید. اگر آدرس سایت اصلی را نمی دانید، نام نرم افزار را در گوگل – یا هر موتور جستجوی دیگر – جستجو کنید و سایتی که در بالای نتایج می آید را برای دانلود برگزینید. البته معمولا آدرس آن سایت شباهت زیادی به نام نرم افزار دارد. مثلا برای دانلود آنتی ویروس «اوست» به سایت «avast.com» مراجعه کنید. ماجرا درباره نرم افزارهای پولی پیچیده تر است. برای خرید اینترنتی این نرم افزارها به کارت بانک ملت اعتباری و یک حساب بانکی بین المللی نیاز است که در دسترس همگان نیست. خب برای رفع این مشکل باید نسخه کرک شده (قفل شکسته) نرم افزار را پیدا کنیم و یا به جای نرم افزار پولی از یک نرم افزار مشابه و رایگان استفاده کنیم. ما توصیه می کنیم حتی الامکان از نرم افزار جایگزین و رایگان استفاده کنید، اما برای بعضی نرم افزارها – مثل Photoshop – جایگزین مناسبی وجود ندارد و کاربران مجبور به استفاده از نسخه های کرک شده هستند. همان طور که می دانید این کار خلاف قانون کپی رایت بوده و دقیقا از همین جا است که خطرات آغاز می شود. بسیاری از نرم افزارهای کرک شده حاوی انواع بدافزارها خصوصا تروجان هستند. این امر کاملا طبیعی است. شما خودتان را جای یک هکر بگذارید. آیا حاضرید برای رضای خدا مدت ها وقت و انرژی خود را بگذارید تا بتوانید یک نرم افزار را کرک کنید و آن را به رایگان در اختیار دیگران قرار دهید؟ مسلما نه.
بانک ملت
• اشتباهدر این فریب شایع، کلاهبرداران در صورتی که شما فروشنده چیزهای با ارزشی همچون خانه، ماشین و غیره باشید، با شما تماس می‌گیرند. آن‌ها کالای مذکور را از طریق چک خریداری می‌کنند خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه بانک ملت اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات ولی چکی با مبلغی بالاتر را برای شما ارسال می‌کنند، سپس درخواست می‌کنند تا باقیمانده پول آن‌ها را برایشان ارسال کنید. چک مذکور تقلبی بوده و یا برگشت می‌خورد و شما همه پولی را که نقداً پرداخت کرده‌اید، از دست خواهید داد.
Ewio يك كاوشگر تراجان است كه تراجان ها، كرمهايkeylogger، backdoor، شماره گيرها و Spywareها شناسايي و از بين مي برد. اين نرم افزار در ويندوز 2000 و XP قابل اجراست. با اين نرم افزار مي توانيد بدون ترس از كوكي هاي جاسوس، صفحات مزاحم و پنجره هاي تبليغاتي در اينترنت بانک ملت به گشت گذار بپردازيد.
ارتکاب جرم در فضای مجازی، روز به روز افزایش می‌یابد. اداره‌ی جنایی آلمان تنها در سال ۲۰۱۰، بیش از ۶۰ هزار بانک ملت مورد کلاهبرداری اینترنتی را به ثبت رسانده است. این رقم نسبت به موارد تقلب در سال ۲۰۰۹، ۲۰ درصد افزایش داشته است.
شما مي توانيد دسترسي افراد مختلف از جمله خانواده، همكار، هم اتاقي و ... را به كامپيوتر خود محدود كنيد و مشخص كنيد چه كساني به چه اطلاعاتي دست پيدا كنند. و حتي آنها را شناسايي كنيد. اما شناسايي افرادي كه از راه دور و از طريق يك شبكه به خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل بانک ملت باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات كامپيوتر شما دسترسي دارند كار آساني نيست. در اين حالت آسيب پذيري شما در برابر نفوذ خرابكاران و لو رفتن يا از دست رفتن اطلاعات و... بيشتر است. اما كارهايي وجود دارند كه اگر آنها را انجام دهيد و اين كارها تبديل به عادت شوند آنوقت دسترسي به اطلاعات شما بسيار سخت خواهد شد.
and.doxdesk_ بانک ملت Find Unsolicited Commercial Software
یورگ تسیرکه، خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات یکی از راه‌های مبارزه با خلافکاران را ضبط آدرس‌های رمز رایانه‌ها، به‌طور کلی، می‌داند. این کار ولی در آلمان ممنوع است. او می‌گوید: از آن‌جا که خطر مجازات شدن، به دلیل وجود محدودیت‌های تحقیق و یافتن خاطی، اندک بانک ملت است، شمار حمله‌های اینترنتی روز به روز افزایش می‌یابد.
يك سري عادت بانک ملت هاي خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات خوب در زمينه امنيت اطلاعات كامپيوتري وجود دارند كه اگر رعايت شوند به ميزان قابل توجهي احتمال از بين رفتن يا دسترسي ديگران به اطلاعات موجود در كامپيوتر را كاهش مي دهند.
خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید بانک ملت شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات
اگر سرعت اینترنت خوبی دارید از حالت «گشت و گذار محرمانه» استفاده کنید. برای فعال کردن این حالت در فایرفاکس در منوی Tools روی گزینه Private Browsing Windows کلیک کنید. در پنجره بعد روی دکمه Start Private Browsing کلیک کنید. با این کار تمام Tab های فعلی فایرفاکس تان بسته می شوند و پنجره Private Browsing باز می شود. پس از گشت و گذار در اینترنت زمانی که پنجره را می بندید، تمام تاریخچه، کوکی ها و هر فایل بانک ملت دیگری که در زمان وبگردی محرمانه ذخیره شده است، پاک می شوند و در آخر Tab های فایرفاکس عادی تان باز می گردند.
• اطلاعات شخصي از قبيل آدرس يا شماره حساب بانكي يا شماره كارت اعتباري را در email ها وارد نكنيد يا آنها را در فيلدهاي خواسته شده در يك سايت غير ايمن وارد نكنيد بنابراين هميشه قبل از دادن اين اطلاعات مطمئن شويد در يك سايت ايمن هستيد و بعد شماره كارت اعتباري خود را براي خريد وارد كنيد. تشخيص يك سايت ايمن از غير ايمن معمولاً بسيار ساده است زيرا يك سرور ايمن با "//https:" در فيلد آدرس ظاهر مي شود و حال آنكه يك سرور غير ايمن با "//http:" شروع مي شود سرورهاي ايمن اطلاعات شما خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید بانک ملت شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات را به رمز در مي آورند.بنابراين هيچكس به غير از شما و كامپيوتري كه در سمت ديگر است نمي تواند اين اطلاعات را در يافت كند. براي آشنايي بيشتر مقاله ssl چيست را بخونيد
اهداف و بانک ملت عملکردزمانی که هکر به کامپیوتر هدف نفوذ می کند، احتمالاً قصد انجام این اعمال را در کامپیوتر هدف داشته باشد:
گانگسترها بيش از 10000 وب سايت را براي بدست آوردن خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات رمزهاي بانكي آلوده كرده بانک ملت اند.

نکته مهم: بدون شک یک کرم علاوه بر ظاهر مفید یا بی آزارش ممکن است به صورت مخفی کارهای مضری نیز انجام دهد. به همین دلیل از نظر متخصصان امنیت تمامی کرم ها، مضر و جز بدافزارها طبقه بندی می بانک ملت شوند.
فرشته کرم خرید شارژ بانک ملت مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات ها، کرم هایی با اهداف خوب
10- شايد بخواهيد يك ابزار ضد فيشينگ مانند Earth link Scam Blocker نصب كنيد خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ بانک ملت ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات تا هنگام باز شدن يك صفححه مشكوك به شما گوشزد كند. اين نرم افزار رايگان است و مي توانيد آنرا از اينترنت دانلود كنيد.
3- هيچگاه در يك ايميل مشكوك به فيشينگ روي خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ بانک ملت ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات لينكي كليك نكنيد.

اين نرم افزار ويروسها و ابزارهاي نفوذگري (هك) را متوقف مي كند. و احتياج به update كردن بانك اطلاعاتي ويروس آن نيست و شما را در برابر آخرين ويروسها محافظت مي كند. و از اجراي نرم افزارهاي نامطمئن جلوگيري بانک ملت مي كند.
ایمیل راه دیگر انتقال کرم ها است. هنگام باز کردن ایمیل افراد ناشناس محتاط باشید. از اجرای فایل های پیوست (Attachment) بانک ملت ایمیل خودداری و از کلیک روی لینک های این ایمیل پرهیز کنید. مثال مشهور برای این مورد کرم ILOVEYOU است که در ادامه مطلب خرید شارژ مستقیم ایرانسل,حرید شارژ ایرانسل,همراه اول,تالیا,رایتل, خرید شارژ ایرانسل باکارت بانک ملی,ملت,تجارت,پاسارگارد,صادرات به آن می پردازیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 1,753